The only dreams that matter are the ones you have when you're awake.

Sitter och tröstäter smörpopcorn, riktigt gott egentligen.
Fast jag är inte ett dugg hungrig, mår mer illa. Borde sluta käka dom.
Helt slut i kroppen, dödligt trött, vill bara sova och typ, dö.
Orka att man har matteprov imorn igen, really funny. NOT.

Väntar på att mamma ska komma hem till åsbro så vi kan åka vidare till askersund och gymma.
Eller ah, mami vill gymma jag hänger ju bara med, ska nog inte gymma, orkar inte det.
Eftersom jag verkligen är helt slut. Damn. + Att jag får ju inte gymma än, men nästa månad då jävlar!

Bjuder på en helt oredigerad muppat bild så inte inlägget skulle blir så tomt.
Nu ska jag byta om och göra mig iordning så vi kommer iväg till askersund, eftersom min moder är väl här när som helst I guess. Enjoy the music, caio.



Trackback