Sunday.


Rätt seg dag, har inte gjort någonting typ utom att checka film och röjt upp smått i mitt rum,
ser fortfarande förjävligt ut, ska nog röja upp lite mer, senare om jag orkar o så.
Kolla hur som helst på The last song.

Rätt bra film faktiskt, blir alltid lika deprimerad över kärleksfilmer där allt är så perfekt, för perfekt för verkligheten typ.
damn, fucking hate it.

Kom även fram till hur jävla snygg miley är, JISSES!
Jag menar kolla ba;

Damn, önska man faktiskt såg u sådär själv! Vore inte illa alls.
Älskar förresten hennes tatto "Just breathe" som sticker fram där under ormskinnstoppen.
Feting snygg enligt mig!

Nu funderar jag på att fixa mitt hår och byta om, kanske checka 8 mile eller ta en promenad, Idunno än.
Ska iaf ta en promenad, förr eller senare, orkar inte sitta inne längre.
Bloggar KANSKE mer sen, Idk, tills vidare; HAVE FUN PPL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback