Smile.... It's second best thing you can do with your mouth!

Sitter just nu och funderar på hur jag ska skriva klart min förbannade jävla uppsats som skulle varit inlämnad innan jullovet. Lawl.
Tänkte åtminstone skriva klart något innan jag tänkte ta mig en lång och skööön dusch!
Ska leta på lite om man kan göra någon gött ansiktsbehandling innan kanske, vore rätt skönt!
Ska ha en liten slapp dag idag, checka på melodifestivalen senare i guess eftersom det antagligen inte finns något bättre på tv.

Ska nog kicka på någon film med senare!
vet dock inte vilken jag ska välja; The last song, 8 Mile eller Step up.
Vill ha mer bra filmtips med, så jag kan checka asmånga skit grymma filmer!
Vill även ha massvis med musiktips, eftersom jag inte har något nytt att lyssna på.
Ska typ köpa spotify premium någongång med, bara för att jag inte kan lyssna på några låtar från min sporify lista och det är där jag brukar hitta ny musik, dö.

Jag känner mig rätt glad på något sätt, ganska peppad.
Jag vill bara att allting ska vara bra och allting ska gå skitbra!
Så trött på allt dåligt, så jag tänker göra det bästa av allt, vill liksom påminna mig om att jag inte har någon tid att sitta och deppa i onödan.
Jag vill verkligen nå upp till mina mål och det ska jag har jag bestämt mig!

För nu ska allting gå så jävla rätt, jag ska verkligen fixa det här.
För nu vill jag verkligen ta tag i allt, jag vill lyckas, jag vill vara glad och det ska jag bli.
Trackback