Schhh.. that's our secret baby.. that's our secret.


Sista skoldagen imorn då, sen är det äntligen lov.
Hoppas den är en aning bättre än dom andra skoldagarna som varit.
Hela veckan har känts meningslös och kass. Orkar inte bry mig något.
Ska försöka ta tag i min uppsats under helgen och bli klar så jag kan sluta tänka på den.
Har redan flera F nu, känns riktigt illa, måste börja ta tag i allt igen. Men jag verkligen orkar inte ibland.

Så det ska bli skönt att komma bort från skolan, komma bort från närke och allting som har med det här och göra.
Lämna allting bakom sig för ett tag. Taggar som bara den till tisdagen så jag kan åka någongång.
Ska även klämma in att träffa min kära far som jag inte träffat på aslänge någongång i helgen innan jag åker.
Åh, hinner ingenting längre känns det som. Ska verkligen försöka koppla av och vila ut nu under lovet.
Umgås lite med sim med, innan jag drar iväg eftersom jag inte kommer träffa henne på en hel vecka.

Idag har dagen varit helt okey faktiskt. Haft kul det flesta lektionerna med ppl.
Annars har den varit ganska seg, om man tänker efter. Men nu är den inprincip över iaf.
Skönt det att vissa grejer inte stannar kvar föralltid.
Fick äntligen min efterlängtade Ga.ma plattång idag, åkte till tandläkaren i örebro o fixa det som stack ut med tandställningen, checka in på donken och käka. Sov på vägen in till örebro och vägen hem.
Direkt när vi kom till åsbro slagga jag igen ända till 7. Så nu är jag skit pigg. Men antar att jag inte har något val, så ska försöka sova. Måste trots allt upp 5 Imorn, då kommer jag inte vara lika pigg som nu.

Segt tråkigt inlägg, men ja, lite update iaf.
Langar en konstig ful bild med så det inte blir ett astomt inlägg, caaaio.
och NEJ DET ÄR INGEN FLÄCK PÅ MIN TRÖJA, det är min kamera som faila, eller nå. Vet inte vart den kom ifrån, lol.


Ask yourself this question:
will this matter a year from know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback