Promise me you think of us, still bright still colorful


Sitter just nu hemma hos papi, precis gjort mig iordning och lyssnar på promise me.
Ska strax dra iväg och  träffa hannah så vi kan ta en liten fika inne på godsmak!
Ska bli otroligt mysigt! Så längesen jag verkligen umgicks med den där bruden.
Trots att vi går i samma klass och allt, men det är som vi "tappat kontakten" lite halvt, vilket det verkligen inte ska!

Bjuder på en cam bild idag igen, och denna underbart fina låt.
Jösses vad jag älskar dead by apirl. Jag ska seriöst träffa dom någon gång i mitt liv,
det har jag velat snart i 4år så det ska jag fan i mig göra!
Bloggar kanske mer sen, who knows, tills vidare; TJARRÅÅ.

Tummen upp för att dagen kommer vara bra, punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback