Every new beginning comes from some other beginning's end

Sitter just nu och väntar med spänning på käk, Chicken nuggets och pomes blire, finfint tycker jag!
Lyssnar även igenom min spotify lista, jisses vad längesen jag hörde vissa låtar, otroligt kul att man kan lyssna på alla låtar igen just nu!
Dagen har varit bra, vakna galet tidigt bara för att min syster ville ha hjälp med tvätten, ville dö.
Spela massa tvspel idag med, åkte till borlänge när joel kom hem efter jobbet.
Blev att köpa yttligare en baseball tröja med svarta ärmar och grått i mitten.
Eyeliner x2 & hårfärg.
Gött, nu ska jag inte köpa något mer förutom om vi inte åker till hedemora då vill jag ha en keps med texten HOLLYWOOD på, så otroligt snygg varen!
Hm, ja jag har inte så mycket mer att säga faktiskt.
Har inte hänt så mycket mer idag, men är helt slut för det. Får väl se vad morgondagen erbjuder.
Bjuder på en mobilkamera bild från idag och sånt. Wieo. Ajaa herrå.
It's sick. Totally sick, how much I miss you.
So tell me, are you missing me too the way I miss you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback