Panic & Action.

Hur länge sen som helst jag skrev ett blogg inlägg!
Känns det som iaf, spelar nog ingen större roll egentligen men ändå.
Lite update kan ju sitta fint ibland.
 
Anyway i lördags drog jag in till örebro för att gå på panic & action.
Träffa bästa patricia så umgicks med henne hela kvällen och hade så otroligt jävla sjukt kul!
Stod längst fram på både Chemial Vocation och Her bright skies, så sjukt bra alla banden var live, det måste jag verkligen säga!
Walking with strangers och Adept var väldigt grymma dom med.
 
Fick sisådär asdåliga bilder och nån video lite här och var.
Dock tänkte jag bjuda på tre som redan ligger uppe på instagram.
 


Adept på dom två första bilderna & Her bright skies på den sista.
 
Får helt enkelt tacka lite sådär i efterhand för en grym kul kväll med massor av trevligt folk.
Nu blire lyssna på skön musik och vila, behöver sova tidigt ikväll alltså känner jag.
Skoldagen tog verkligen kål på mig, Nattinatti world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback