Show me what my dreams are made of.

Uppe tidigt.
Känns rätt skönt faktiskt. Dock har jag vaknat upp de senaste dagarna, halv ledsen.
Eller alltså, ja. Känt mig väldigt ledsen. Någonstans inom mig liksom.
Och det känner jag idag igen. Liknade drömmar spökar runt i mitt huvud med, dag efter dag.
Det börjar bli en aning jobbigt.
 
Typ som att någon vill plåga mig en aning lite mer. Till och med när jag sover.
Ughhh... Anyway. Vet inte alls vad som händer idag.
Skulle hoppas på örebro, vill så gärna köpa nya byxor, men så blir det säkert inte. Nej.
Men hoppas kan man ju, dagen har ju bara precis börjat.
 
Insåg att det cirka bara är 2 veckor kvar av sommarlovet, helvete vad fort det gått?
Usch vill verkligen inte börja, känns skit. Orkar inte ett år till på den där jävla skolan.
Men men vad kan man göra. Man måste ju.
 
Förövrigt tror jag det blir att färga håret en aning mörkare snart, kanske någon hasselnöts liknade färg!
Jag vet inte. Måste försöka reparera håret helt tills det blivit bättre så jag kan färga det ljust igen.
Trivs ju så satans bra i det ljusa, så känns lite jobbigt att färga det mörkt, därför tänkte jag satsa på en färg som inte allt är för mörk.
 
Lite sugen på att byta design med, älskar denna. Men jag vill ha något ljusare tror jag.
Det känns som jag behöver lite mer av sånt. Ljus. I mitt liv. (poetiskt, hahahahaha...)
lol, får väl se om jag pallar leta på en fin design, och göra en header. Ska iaf göra header först isf ): tror jag.
Idunno, nu ska jag iaf ta tag i att göra mig iordning så får man se vad dagen bjuder på, tjarrååå!
 
Bjuder på en fin christofer bild, eftersom jag älskar texten och han så jävla mycket.
Plus att jag inte orkade leta efter någon bild heller, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback