Don't panic, Because there's nothing here to fear, Just don't lose imagination, Or luck.

Andra skoldagen avklarad.
Den var inte så förjävlig som jag trodde den skulle vara.
Gick ganska bra faktiskt och aktivtiteterna var roligare än vad jag trodde.
Har varit så satans trött hela dagen, men nu börjar jag piggna till vilket inte är så jävla bra för jag tänkte börja göra mig iordning för sängen.
Eller ah ta något o käka, duscha och försöka sova.
 
Har sån jävla huvudvärk och är så jävla deppig. Haha.
Det här går inte. Jag vet inte alls vad jag ska känna för att vara ärlig.
Allting känns så fucked.
Men what to do. Saker blir inte densamma. Och någon gång har allting sitt slut.
Jag är rädd för att det är nu.
 
Snälla snälla snälla ge mig bättre tider, ge mig bättre tider nu. Jag orkar inte vara ledsen längre.
Jag orkar inte må dåligt längre, jag fattar inte att jag kunde ha så jävla fel.
Åh.
 
Nej nu ska jag göra iordning allt tänkte jag.
Langar pics från idag, alldeles nydligen till och med!
Godnatt people.
 
Det finns ingenting jag inte skulle gjort.
För att få bli din, för att få vara med dig.
Men det var liksom aldrig upp till mig.

Kommentarer
Postat av: linah

fin!

Svar: Tack! Du med!
Josefin Jonsson

2012-08-24 @ 16:34:09
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback