Why can't just everything work out? for once.

Sitter just nu och tar det rätt lugnt, skit ont i magen, vill typ avlida lite, rätt mycket kanske.
Långsamt. Känner värken enda upp till bröstet, fuck that.
Orka att jag inte ens gjort klart plugget än, jag suger, tur att vi börjar på tisdag iaf.

Drog till marieberg idag med kristin, joel och pappa, gick runt och kolla lite.
Försökte kolla upp felet med iphonen varför comviq inte funkar men det går inte att lösa förens på tisdag verkar det som.
Drog hem till sim efter att gått runt där ett tag, blekte hennes dip dye 2 gånger idag, hoppas det blev nästintill blont iaf, som hon ville ha, hann inte att se klart slutresultatet eftersom jag skulle hem och färga mitt egna.
Orkade inte så ska färga det imorn, tror hannah kommer hit och slaggar imorn med, annars skulle sim komma på besök, om inte hon med. Hihi.

Tja.. vad har jag mer att skriva om? Ingenting faktiskt.
Ska nog bara krypa ner i sängen och försöka överleva resten av lovet och antagligen veckan efter det.
Orkar inte med att saker fortfarande känns förjävla konstigt men, tja.. så äre ju.
Orka cp bild men den får duga, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback