Broken minds could make us blind.

Lycka!
Äntligen kan jag lyssna på alla mina låtar på spotify igen, jag är så glad!
Typ hundra årsen jag kunde göra det, och nu kan jag äntligen göra det igen, vill bara hoppa runt av glädje.
Inte längre är tumblr segt heller, ännu mer lycka, spotify & tumblr gör mitt liv komplett. ♥

Dock har jag blivit sjuk igen, vilket suger. Vill seriöst dö lite sådär långsamt i min säng.
Tur som det är blev man inte lika sjuk som sist bara förskyld den här gången, men är rädd att min äckel hosta är påväg tillbaka, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte..

Ska försöka plugga lite på so:n som skulle varit inlämnad i fredags, blir väl att gå till påsklovsskolan nån timma imorn och lämna in skit uppgiften, tror jag. Jag vet inte än alltså.
Sen blir det att ta bussen till örebro och gå till tandis för att byta tandställningsfärg till babyblå!
Blir nog att kika på skor efter det med, vill så gärna ha nya converse så jag dör lite inombords.
Och det ska införskaffas! Förr eller senare, hiiwio.

Japp jag gör något cp med munnen, men det får gå för den här gången och tro det eller ej, bilden är oredigerad.

Vet du hur söt du är när du ler,
Att jag smygtittar på dig när du inte ser?
Att jag verkligen älskar att höra ditt skratt,
Och att jag tänker på dig dag som natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback