So lie to me once again and tell me that everything will be alright.

Satt och lyssna på Hannahs spotifylista så dök denna låt upp;


Blev alldeles nostalgi aktig, så längesen jag verkligen umgicks med henne, vi bruka alltid ligga o lyssna igenom hennes relax lista (bland annat denna låt) på kvällarna när hon sov över och sen på morgonen brukar vi ha party listan igång när vi gjorde oss iordning för bussen till skolan, haha!

Saknar det, faktiskt riktigt mycket. Om du läser det här hannah så vill jag att du ska veta, JAG SAKNAR DIG!
Men imorn kanske denna tös kommer hem till mig iaf, efter lite pluggande och skit.
Får väl se hur det blir, men om det blir som tänkt så ska jag tillbringa dagen med henne, hihi bästa ♥

Nu ska jag försöka sova eller något, bara för mitt egna bästa innan jag deppar ihop utav all nostalgi & sånt skit.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback