Please, don't break my heart.

Tja, sitter här igen, ska snart göra mig iordning och dra till bussen kvart i, pallar inte vara ensam hemma hela dagen.
Blir väl att umgås med pappa, och kanske träffa någon vore chill.
Kommer dö utav deppighet om jag stannar kvar här. Säkert.
Fett inte värt det. Just sayin.

Gårkvällen sluta med att jag ändå tog en buss runt halv åtta till hallsberg, umgicks med hannah, danne och adam tills tio bussen kom så åkte vi hem till åsbro jag och hannipanni.
Skoj hade vi, så jäkla sköna typer det där är alltså, hihi!

Hade spanska redovisning idag, gick väl sådär. Skönt att ha skiten överstökad, lawl.
Annars var väl dagen helt okej, tror jag. Ja det var den väl.
Bara att det är någonting som oroar mig så inåthelvete.
Idunno. Men ska försöka överleva det här, ska ju faktiskt vara med mina bruds på valborg med :')

Fett awesome väder är det idag, man ska ju knappast sitt inne som jag gör just nu, så det får jag väl ändra på!
Min dator är fortfarande fett seg, inge kul alls att sitta vid. Och jag har INTE gratis sms eller pengar på mobilen.
Så kan INTE smsa eller ringa, är det något ni vill eller om det är dödsviktigt så får ni RINGA. Oki?
Ska snart byta nummer, men det gör jag inte förens jag fått min iphone hem skickad, kommer förmodligen nästa vecka, tagga!

Nu ska jag göra mig iordning för bussen och dunka musik, hejdå.

En bild på min fina tröja med spets där bak på ryggen som inte ens syns, hihi kul.
Ah nä men en bild mer för att inlägget inte ska se så jävla tråkigt ut, men ah, kbry heido.

Kommentarer
Postat av: Izzi

Nästa år eller i vinter åker jag till London. Du hänga med? Om du har tur och jag får bra betalt på mitt troliga nya jobb, betalar jag din resa.

2012-04-27 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback