For me, there is only you.

Ligger fortfarande i sängen, har inte orkat gått upp än.
Det känns så.. Tomt.
Helt plötsligt känner jag ingenting bara att... Nej ärligt talat jag känner ingenting.

Inte på ett dåligt sätt då utan mer på ett sätt som jag vet inte riktigt hur man ska förklara.
Allt som liksom gjort mig så arg, frustrerad och framförallt ledsen existerar inte längre, dessa känslor existerar inte längre inom mig.
Det är som att nu, nu tänker jag vänta på de bättre tiderna och se vad livet har att erbjuda istället för att vara kvar i den otroligt negativa stämningen jag varit i nästan hela lovet.
Det känns bra. Framförallt skönt att känna lite utav den känslan att "börja om" igen.

Jag har ju redan lovat mig själv att bli en mer positiv människa och allt så då får jag ju vara det med, på riktigt.
Alright?

Nu ska jag börja dra mig upp för att göra mig iordning, kanske läsa lite i hunger spelen innan jag drar mig vidare mot marieberg med mupparna som inte ens vaknat än, höh.
Cyaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback