Enjoy today, yesterday is gone and tomorrow might never come.

Ligger just nu i sängen och spelar draw something med sim. Asgött faktiskt om jag ska vara ärlig.
Fick två födelsedags presenter lite sådär i efterskott utav Kristin och Joel och en av dom är faktiskt den jag bloggar med just nu.
Äntligen fick jag min fina iPhone 3GS som är mycket snyggare än fyran, just sayin. Den andra var ett fint skal till mobilen, perfekt.

Har faktiskt inte mycket mer att blogga om.
Ska till marieberg imorn och då antar jag att jag behöver lite sömn så sova är nog något jag ska försöka göra efter att ha spelat lite till med simi, blir nog Inge mer inlägg inatt iaf, så godnatt ppl.

Fin svamp från draw something som simpim har gjort alltså hihi..

 

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-04-07 @ 08:54:28
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback