Wednesday.


Sitter just nu och pustar ut lite, gjort klart både engelska läxan och nästan renskrivit klart hela deckaren!
så galet nice, kommer bli helt klar med den imorn i guess på svenska lektionen, tog slut på mina uppsats papper så måste få ett nytt till imorn trots att jag redan skrivit 12sidor nu typ!
Lyssnar förövrigt på ganska chill musik, men börjar känna mig små sömning så antar att det är dags för sängen strax!

Ont i fingarna och hela höger handen.
Trött och lite ledsen, skulle behöva skriva lite mer kom jag på precis.
Kanske ska göra det med innan jag ska sova, rätt nice ändå.
Klockan är ju strax halv 12 så det kanske börjar bli dags.
Men ändå vill inte slita mig från datorn, så underbar musik som spelas ur mina högtalare. ♥

Fast kom precis på att det jag skulle behöva skriva skulle jag ju kunna göra här vid datorn,
YEY ett problem löst, det känns ju jättebra!
Aja lika bra att jag sätter igång, känner mig lite halvdöd så.
Ni får ha det, caio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback