Thursday


Tänkte göra ett litet fint blogginlägg idag bara för att jag känner fört, hehehe azum.
Idag äre en sån där dag då allting känns så jävla bra, fan vad glad jag är!
Jag hoppas min glädje håller i sig hela dagen imorn med, det skulle vara så jäkla underbart.
Det känns som att det är så sällan jag får verkligen vara såhär glad, därför vill jag aldrig att det ska sluta.
Vilket det tyvärr kommer göra någon dag, som allt annat. Men det vill jag helst inte tänka på just nu.

Jag skulle bara sitta en "liten" stund vid datorn idag, men det sluta med att jag blev sittande i 2 timmar,
tänkte att jag bara ska skriva klart detta inlägg sen ska jag fortsätta med det jag sluta med!
Har massa geografi att fixa klart idag, och plugga lite på, behöver plugga på spanska grammatiken tills imorn med föresten, kom precis på att det var läxan, ska plugga sten hårt ikväll.. eller?
Haha, aja ska försöka plugga något iaf, men innan dess ska jag ta itu med några få saker.

Jo på tal om skolan och skolarbete så har vi börjat med att skriva deckare på svenskan, det ska bli så otroligt grymt!
Kom på världens bästa deckare, hoppas verkligen på att få högre betyg på den uppsatsen.
Men ska inte ta all äran till mig själv, för simme hjälpte mig att utveckla lite utav den idén jag hade.
Ser verkligen framemot när berättelsen är slut, känns som den kommer bli så otroligt bra.
Dock är den en aning sorglig, trots att jag inte vill att den ska vara det, så måste den bli så, annars blire ju ingen deckare.

Det där med att skriva är egentligen en rätt kul grej, kanske ska man börja förfina sina författarkunskaper?
Hahaha nejmen jag vet inte, det skulle vara kul iaf! En fritidsgrej liksom.
Jag känner mig så nöjd med den, känner mig rätt nöjd med alla skolarbeten just nu, känns som att det går bättre än vad det brukar.

Förövrigt fick jag världens grymmaste hörlurar utav min syster när jag kom hem från skolan, så otroligt snygga.
Sen är dom asgrymma, känns verkligen som man är där när man lyssnar på musik. Som att de sjunger i ens öra eller liknade, kanske som att man är på deras konsert! Otroligt grymma. Själva "plupparna" är det guldiga döskallar på, tänkte langa in någon bild på dom i detta inlägg lite senare när min syster fört över bilderna till hennes dator så hon kan skicka dem till min.

Men nu nog om det, ska fortsätta skriva lite i min fina skrivbok och sen börja pluggandet med geografin och spanskan.
Ingen mer dator för mig tonight, får väl se när nästa blogginlägg kommer, hihi.
Ni får hare, caaaiooo


Mina till vänster och syrrans hörlurar till höger.
Trackback