Thursday.

Sitter just nu och snackar med min solstrålar, Natasa & Johanna.
Världens underbaraste människor dom där två, dom får mig alltid på bra humör.
Tack raringar för att ni finns och lyser upp min mörka och dystra kväll! ♥

Sitter förövrigt rätt trött och funderar på att gå och lägga mig strax, har huvudvärk och känner mig lite yr, har tänkt alldelse för mycket känns det som och snart om en timma sisådär så äre fredag!
Så jäkla göttans, får hoppas på att min stämapparat kommer imorn, hihihihi!

Fick även mitt klassfoto idag, usch vad hemsk man såg ut! Ska nog faktiskt få mamma att bara beställa skolkatalogen och inte något fult enskillt foto, såg ut som en hej kom och hjälp mig på alla bilder.
Fy blä, säger jag bara, sämsta fotograf ever hah.

Har även suttit och kollat igenom massa tatueringsbilder med min syster idag och herregud vilka snygga tatueringar vi hitta, man dreglar ju nästan så otroligt snygga som dom var, man blev ju lite sugen på att in förskaffa en sådan själv någongång i tiden vill säga, hihi!
fett sugen på en text på handleden, typ såhär fast annan textstil och en annan text, kanske mitt namn hihi!


Asnice, eller typ att ha en kedja runt handleden, det är assnyggt det med eller en text på skulderbladen!
haha, finns ju asmånga ställen det är snyggt på Faktiskt!

Men nu måste jag nog ta mig en blund innan jag tuppar av, fy hatar att vara små förskyld aja Godnatt!
Trackback