Sundaaaaaaaaay.


Godmorgon osv, sitter här helt död och ska snart ta och göra mig iordning för om någon timma ska jag åka hem till papi, i hallsberg.
Galet naajs. typ eller?
förövrigt sitter jag med en iskall handduk över min arm, så smart som jag är brände jag armjäveln i ugnen när jag skulle lägga in några äckliga mackor, typiskt mig, bränner mig fan hela tiden, börjar bli rätt sur för det.
Kommer säkert ha flera hundra brännmärken innan jag fyllt 20.
Det är ännu ett tecken på att kvinnor inte alls ska hålla på i köket, dumma gubbjävlar från stenåldern som hittat på sånt skit!

eheh, skämtåtsido.
Jag vill lyssna på någon asbra musik, må för att jag redan gör det, men alltsåå.. jag vill lyssna på något nytt.
Speciellt nu skulle jag vilja lyssna på något kickande, kicka ass... HEHHE
nej men det skulle vara nice, faktiskt.
nu ska jag käka mackor och göra mig iordning och hoppas på att jag inte fick något äckligt brännmärke!
Caaaaaioooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback