Saturday.


Tjenare alla bloggläsare o sånt, tänkte ta mig tid att göra ett litet blogginlägg idag, kände för att blogga lite, ehe.
Upptäckte percis att jag fortfarande inte var klar med den där jäkla lista, har cirka 4dagar kvar på det, så tänkte att nu får jag verkligen ta tag i och göra dom där fyra sista dagarna med liksom @:
Har inte mycket att berätta egentligen, ville bara skriva lite eheehehehe no reason liksom.

Men iaf, igår blev det askersund med min kära syster, vi skulle ha myskväll och checka lite idol.
Sluta med att vi blåste 200spänn på bara snacks och läsk. Men det var ju fett värt det kan jag säga.
Sen satt vi vid hamnen och käka pommestallrik, riktigt mysigt var det.
Sluta dagen i askersund med att sitta i en park och snacka lite, jäklar vad kul vi hade!
Det enda jobbiga var dom töntiga moppekillarna som åkte förbi oss 350gånger och tuta som bara den, haha suckers.

Hm, antar att jag inte har så mycket mer att skriva om, tjockat i mig hela morgonen godis, popcorn & chips som fanns kvar från igår, känner mig lite tjock så sluta med det samma med detta ätande, ehe.
Funderar på om jag ska fixa naglarna och typ spela lite gitarr ehe, kanske blir något mer inlägg senare.
Eller typ den dära cp listan jag inte var klar med, hehehe awesome.
Aja palla skriva mer heido.

Jämt när jag känner mig på dåligt humör, lite ledsen sådär.
Så brukar jag faktiskt kolla på denna bild ibland, den får mig att bli glad.
Malin, du är så jäkla bra vännen min, älskar dig.


Kommentarer
Postat av: maleeeyn

hihi älskar dig kompiz! ♥

2011-09-10 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback