Saturday.

Förbannad.
Jag är så otroligt förbannad, så trött på folk som bara ljuger och ljuger hela tiden.
Att komma hem och känna att man lika gärna kunde vända om och springa hundra mil därifrån för att man vill bort.
Bort från all skit, skulle lika gärna kunna gräva ner mig under jorden och aldrig mer komma upp igen, så känner jag just nu.
Det sårar mig, att se att du väljer alla andra före mig, det sårar mig mer än vad du tror.
Och jag hoppas du skulle ta åt dig av det här om du skulle läsa det, vilket jag inte tror.
För du skulle inte ens greppa vad jag menar om du skulle läst det här.
För nu är jag så jävla trött på dig och alla dina lögner.

Drog mig till hallsberg vid 5-tiden och träffa simme, det var nice.
Vi hade askul och jag mår så jäkla bra genom att umgås med den tjejen.
Hon är världens bästa vän om jag får säga det själv, finns nog ingen bättre.
Insåg lite då hur mycket jag saknar dom gamla tiderna då man umgicks nästan varje dag.

Gjorde en fin skämt åtsidobild, hihi tyckte det var lite nice med en pirat vän på axeln sådär!


Life is a bitch, you have to live with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback