hej, fin rubrik okej?


Jag insåg precis hur många människor jag egentligen tappat kontakten med och hur många jag verkligen saknar.
Hur många jag önskar jag hade kvar och haft längre än det jag hade.
Jag älskar er mina saknade vänner, det är riktat mot alla mina vänner som jag inte snackar med lika ofta som förr, som jag haft bra kontakt med.
Ibland undrar jag varför saker och ting händer, varför vissa saker förändras till något sämre.

Jag är trött, har huvudvärk, är tröstig, illamående, tom, ensam och lite ledsen.
Jag vet inte riktigt varför jag känner såhär. Var så glad förut och nu bara sprack min power o blev sad.
Jag ska nog bara dricka lite vatten, borsta tänderna, lägga mig i sängen och vila.
Eventuellt sova, känner att jag inte orkar att plugga på spanskan tills imorn, får väl kolla upp det då.
Innan lektionen börjar, eller något sånt. Annars får jag väl skita i det läxförhöret, för just nu pallar jag liksom inte trycket.

Läxan får helt enkelt vänta tills jag orkar och mår bättre, nu ska jag faktiskt ta mig ett iskallt glas vatten och sen sova, det ska bli skönt att vara utvilad tills imorn, Godnatt bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback