♥ Dag 19 – Mina drömmar.


tja, mina drömmar.. hm.
Jag antar att en dröm är att åka till usa, kanske flytta dit eller bara bo där på somrarna!
Typ skaffa en Beach Villa där, Galet nice skulle det vara om jag får säga det själv, hihi!


Hur fint äre inte att bo i ett sånt här hus på somrarna menar jag?

Sen antar jag att det är att lyckas med saker i livet, jag menar hur kul skulle det inte vara att lyckas med allt och vara så här häppy hela tiden?



Vet inte riktigt mer vad jag har för drömmar, jag antar att min dröm är nästan bara att resa/flytta till usa.
Jag har mer mål än drömmar tror jag och mina mål är kanske mest på kortsikt, dom tänker jag inte heller dra upp för det skulle bli så otroligt mycket att skriva då.
Hihi ja, det var väl allt, last day tomorrow with this list!
Om jag nu orkar göra sista dagen imorn vill säga, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback