Wednesday.


Sitter här och känner mig allmänt seg och fett äcklad.
Mår sjukt dåligt och skulle helst vilja bädda ner mig i sängen och forsätta sova i hundra år om det så gick.
Jag verkligen hatar att vara sjuk.
Har ångest över att jag sov i ca 3 timmar efter skolan, värk i hela kroppen hade jag när jag vakna med.
Känner mig så otroligt svag, huvud spricks säkert vilken sekund som helst med.
Suck, hoppas jag blir frisk till på måndag. Orkar inte vara sjuk.
Vill inte vara sjuk under helgen heller och hoppas jag kan prata normalt snart igen.

Jag vill typ hitta på någonting i helgen, så jag har bestämt det.
Om jag är frisk då ska jag hänga med normala och roliga friends, yepsi!
Vill även dra mig in till örebro snart igen, ska nog dra dit nästa lördag kanske med sim om hon kan!
Skulle vara galet kul, vi hade så jävla grymt kul senast så varför inte göra det igen liksom? hihi!

Har nog inte mycket mer o skriva än det här, kanske ska börja med den nya listan, hihi!
Ska nog kolla igenom bilder och små redigera dom lite med, ni får hare, caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback