Sunday.


Laddar ner lol, vilket som går förvånadsvärt fort och taggar rälsen som jag får imorn, asnice.
Okej nej, är faktiskt livrädd för vad folk ska tycka, kommer säkert känna mig asful och hemsk.
Dels att jag inte kommer kunna äta något på nästan en vecka med, ännu bättre.
Fuck life, typ eller något.
Men det känns som det kommer gå bra ändå, det kommer det nog säkert.

Börjar få småutväxt, känns ju toppen, färgar nog den nästa vecka då det gått exakt en månad sen jag blekte håret.
Fort det gått, mitt hår känns konstigt nog inte speciellt mycket slitnare än vad det var, men behöver trots det klippa  det snart med.
Toppa det eller något och klippa det taggigare, japp så får det nog bli!
Ska snacka med mor min om att klippa det nu, samtidigt då ska jag köpa mig Lanza värmeskydd!
Bästa värmeskyddet ever, synd att det är slut.

Livet känns förövrigt ganska bra, ja det känns riktigt bra faktiskt.
Jag vill liksom inte slösa mer tid på skit, jag vill bara göra exakt allt jag vill utan att bry mig.
Och kanske ska jag börja göra det, göra exakt vad jag vill och don't give a fuck från någon liksom.
Som jag läste på en otroligt fin bild jag hitta men som jag inte hittar nu; "Life is too short, for wasting your time to hate."
Och det är nog sant, livet är för kort för att man ska kunna lägga ner sin energi på idioter.
Ja så äre nog, ni går ha det så bra alla muppisar nu ska jag fortsätta o smsa med den bästa, heido! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback