Sunday.


Då var helgen typ slut och det är höstlov hela veckan, yäyy.
Vakna ganska tidigt idag eftersom man skulle ställa om klockan, skönt o vila ut ändå.
Fixa mig, spela lite gitarr och drog iväg in till marieberg med mamma & syster.

Galet nice vare fick med mig fin fina grejer som dessa;



^ så såg dom ut på & här är allt jag köpte;

Usa tröja; Ginatricot 199:-
"Dream on" t-shirt; Ginatricot 99:-
Baseball tröja; JC 199:-
Galet nice skrivbok "evil plans and other stuff"; Lagerhaus 35:-
"Ojdå, det blev fel.." sudd; Lagerhaus; 25:-

Riktigt nöjd med dagens köp faktiskt, imorn blir det nog att tanka på både busskortet & mobilen för att sedan kolla med sim vart vi ska åka i veckan, vet iaf att örebro är ett av ställena som står på listan lätt, wieeoo.
Känns som det kommer blir ett bra lov, ha det göttans allihopa heido.

Kommentarer
Postat av: Kristinis

Skit fina bilder på världens vackraste lillasyster, jag älskar dig <3

2011-10-30 @ 22:30:57
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback