Saturday.

Höstlov vare här jao, rätt skönt vill säga om man inte hade läxor och prov att plugga på.
Suck jag verkligen orkar inte, jag vill inte ens bry mig om det, det är lov och då har jag bestämt för att ha kul.
End of story.

Idag har jag sovit nästan bort dagen, duscha direkt när jag vaknade, städa lite och spela gitarr, kändes bra.
Tills jag hamna vid datorn resten av dagen vilket har gjort att jag haft ont i nacken och huvudvärk.
Dels att mina ögon verkar inte vilja det här heller så jag ska nog lägga mig i sängen strax och ta det lite chill.

På måndag ska jag och sim börja vårat äventyr genom att tanka på busskortet och sticka iväg någonstans.
Vi har bestämt oss för att ha en liten närke runda och åka runt lite, ha det ganska mysigt och träffa lite trevligt folk här och var.
Riktigt mysigt kommer det nog bli, undra om vi ska ha någon rolig fotodag med kanske, skulle vara riktigt skoj!
Jag behöver lite nya bilder känner jag, igen.

Trots att jag har massvis på datorn men jag orkar liksom inte hitta någon som riktigt duger, känns knappt som att någon gör det alls faktiskt.
Livet känns förövrigt som en enda röra.

Jag vet inte vad jag ska göra längre eller vart jag hör hemma.
Jag borde tacka någon där uppe för att känslor inte kan döda en, annars vore jag död pga alla dessa man har.
Så trött på allting, det känns verkligen som allt, allt, allt går helt fel.
Och kanske gör det det, men jag hoppas jag har fel, jag hoppas att inte precis allt går fel.

Hoppas som sagt på solsken efter regnet.
Jag känner att jag verkligen måste rycka upp mig denna vecka när det är lov.
Så jag kan känna mig ny och fräsch tills skolan börjar, kanske bättre till och med.

Wish me good luck, i think i need it, pusshei.

up and down, bara att vrida på huvudet eller nåå hihihihhihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback