memories keep holdin' me alive.


Någonting känns fel, känner mig en aning tomt eller något liknade.
Ja, jag känner mig en aning tom.
Det suger, jag vill inte känna såhär.
Jag vill vara glad och verkligen känna att allt är otroligt bra fastän det kanske inte är det.
Förstår inte varför jag gör det? Känns så ovärt och meningslöst alltihopa.
Dumma känslor, tur att ni inte kan döda mig för annars vore jag ju verkligen död nu.

Taggar lite inför imorn, drar in till örebro med min underbara vän, ska bli skönt.
Koppla av lite, gå på stan, käka gott, leva livet lite sådär bra.
Kanske glömma bort alla känslor o tankar för stunden.
Vore rätt skönt.

Har sådan ritlust, funderar stark på att rita något, vad vet jag inte än.
Men ska nog ta och göra det och stänga av datorn som stått och gått hela dagen typ.
Blir ju alldelse galen, kan inte sitta här så länge hela dagarna, tur som det är ska jag verkligen inte göra det imorn iaf.
Ha ett bra liv osv, hejdå eller ja godnatt kanske.

[Bild borttagen]

yeaa, vad ska man säga. haha tur att ens hår täcker det mesta!
men tyckte det skulle bli lite tomt utan någon bild så får bli en lite cpful från idag, helt oredigerad o allt wieo.
Trackback