LP & Halsont, fridays sucks.


Sitter i dötrista hallsberg och lyssnar på linkin park med världens hals ont, jag som precis kunnat snacka normalt igen efter min jävligt jobbiga förskyldning så får jag asont i halsen igen.
Typiskt, kommer väl vara sjuk i hundra år och dar till.

Förövrigt har jag haft en ganska nice dag iaf, satt inne på godsmak med simme tills vi kom på att vi glömt hela vårat engelska arbete i äckelskolan och fick gå tillbaka, så stanna vi där i ca 20 minuter tills vi kände att vi skulle ut i kylan igen för att dra oss hemåt!
Men det var rätt skönt med en kortkort promenad ändå, trots att jag fick världens halsont och har det än liksom.

Fick en konstigkick och städa hela pappas lägenhet, kan få såna där skumma kickar att jag bara ska städa direkt utan anledning, kanske ska satsa på en karriär som hemmafru in the future!
Unna mig med en lång varm skön dusch efteråt, 1 timma är ju pretty nice ändå!
Usch så otroligt skönt o framförallt otroligt fräscht!
Nu när jag tänker efter kanske min halsont är pga att jag sjöngt som en idiot idag med.
Hehe, sånt som händer när man städar och sen duschar! typ eller?

Känns som denna helg kommer suga och blev inte alls som jag ville att den skulle bli, får nog ha filmmaraton eller någonting och hålla mig hemma så jag inte blir mer sjuk än vad jag redan är , det seriöst suger att vara sjuk.
Har bara velat ligga hemma i sängen hela veckan och dö lite sådär, tills man bli frisk liksom.
Kanske skulle sitta fint med en varm oboy just nu, riktigt gott skulle det åtminstone vara!
Kanske ska göra en sådan nu! Vet liksom inte riktigt vad jag ska blogga om längre, orkar inte riktigt börja med den där listan än, men snart så!
Aja, hoppas ni andra har det bättre och har troligtvis roligare än vad jag har.
Nu ska jag sitta och lyssna på musik och glo igenom bilder på datorn som ska rensas bort! pushaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback