This is for you, mum

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller världens bästa mamma år.
Stort grattis och massa kärlek till dig mamsen.
Jag hoppas du blev glad över det du fick i födelsedags present.

Och jag vill att du ska veta att jag älskar dig oavsett vad.


Trots att vi har våra stunder, så kommer jag alltid ställa upp för dig mamma.
För utan dig skulle ju faktiskt inte jag finnas, så jag vill tacka dig för det.
För att du gav mig denna chans att leva, jag vet att jag gjort mycket saker du inte tycker är bra.
Att jag är som jag är och gör dig besviken, jag vet det och jag ångrar det mesta.

Och hur dum jag än kan vara så menar jag inget illa.
För mamma du betyder så himla mycket mer för mig än vad du tror.
Jag tycker inte om att se dig tryckas ner utav värdelösa personer.
Stå på dig, var den där starka människan du alltid varit.
Sjunk aldrig till båtten.

Jag vet att vad som än händer kommer du alltid finnas där för mig och alltid ställa upp för mig.
Så det vore inte mer än rättvist att göra detsamma för dig, vilket jag alltid kommer göra.
För jag har bara en mamma, och det är du.
Du är så himla fin mamma, du är verkligen en jättefin människa både på insidan och ut.

Och jag vill tacka dig för allt du gjort för mig, jag vill att du ska veta att jag uppskattar dig.
Mer än vad du tror, du betyder så himla mycket för mig.
Och jag skulle mer än gärna kunna offra mig för dig.
För jag älskar dig mamma och kommer alltid göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback