Security has left you, Now taste the fear.

Tasting the uncertainty.

Sitter här istället för att plugga som jag verkligen borde göra och lyssnar på denna najsiga låt, wieo medans jag kollar finfina gitarrer jag vill ha omg, ska verkligen dra ihop en önskelista strax, avlider så jävla fina gitarrer!
Vill ha en svart stålsträngad Akustisk gitarr och en elgitarr så det låter lite sådär asgrym!


Usch är verkligen asmycket jag vill ha i julklapp känns som allt kommer vara asdyrt med haha, och pengar ska vara number one! jep.
Måste verkligen hitta en bärbar dator jag skulle kunna tänka mig förutom Vaio som är pissdyrt, 9000 någonting för en dator känns ju lite sådär..
Skulle nog vilja ha en ny plattång med, så måste hitta en fin jag kan tänka mig ha också, wieo!

Nej nu får jag sluta tjata om vad jag vill ha och börja plugga istället så det inte går helt åt helvete imorn på NO:n som det brukar, haha..
Orkar inte faila skolgången med, tror förresten jag har utvecklingssamtal imorn, fml. Just sayin'.
Måste kolla upp det med imorn, usch vill verkligen inte ha sånt skit, för det suger så jävla hårt.
Bryr mig ändå inte ett piss om vad dom har att säga så.
Jaja, måste plugga nu & typ gå o lägga mig eller något, pallar ändå inte med verkligheten just nu.
Godnatt i förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback