Monday.


Har typ precis fixat klart mitt hår och ska strax gå o lägga mig.
Färgade bort utväxten och fick en aning lite mörkare hårfärg, men det var fint ändå, antar att det blir densamma som innan efter några tvättningar med!
Sen toppa min kära syster bort lite slitet skit, så nu känns mitt hår mycket skönare, åh underbart när håret är perfekt!

Orkar inte platta mer iordning det för ikväll så jag gör nog det imorn istället innan jag åker vidare till skolan, uh.
Orkar egentligen inte åka dit, vill inte ha lektioner o allt känns ändå värdelöst där nu för tiden.
Umgicks med hannah en stund efter skolan, trevligt som bara den o supermysigt!
Så träffa vi någon snubbe o var med honom en timma eller så tills jag var tvungen o dra för jag skulle till åsbro med min syrra o hennes kille.

Taggar förövrigt till fredagen då det är konsert i örebro.
Det enda jag verkligen ser framemot just nu faktiskt.
Får försöka hitta på någonting mer kul denna vecka, orkar inte riktigt vara hemma o så.
Aja, nu måste jag nog göra mig iordning för sängen, ska ju faktiskt upp halv 6!
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback