I think i shall save my breathe.


Sitter i Hallsberg hemma hos pappa och firat farsdag, riktigt trevligt har jag haft.
Hoppas han också haft det och blev glad över det han fick som present.
Väntar på att Joel och Kristin ska dyka upp här snart så vi kan diskutera om hur vi ska göra med mitt hår!
Tror det blir att färga bort utväxten ikväll o färga hela håret samma brun igen, wieo!

För övrigt sitter jag och linn och diskuterar knark på msn, yä vi är helt normala!
Kom fram till att det vore grymt o testa det, men förjävligt om man fastna i skiten, så därför tänker vi inte testa.
Riktigt kloka brudar är vi ja0.

Annars sitter jag och lyssnar på finfin musik, spelar cptråkiga spel på king för att jag är en nolifer och vill att tiden ska gå.
smått kissi är jag med men orkar inte göra någonting åt det, haha.
vet inte riktigt vad jag ska göra, jag vill typ packa mina väskor o åka bort ett bra tag.
Barar koppla av o ha det skönt, skita i skolan och allt annat med, leva livet exakt som jag vill.

Förresten gjorde jag en liten egen glädjedans för migsjälv när jag såg det här:

(vet inte varför bilden blev så liten, wtf)
2500 besökare, alltså halvvägs till 5000 & den som blire få vara med på min asgrymma press ja0!
Nu ska jag typ fortsätta vänta, snacka mer med linn, kanske inte om knark dock och lyssna på musik, wieo.
Kanske bloggar mer senare, får se om jag orkar eller något, heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback