I am happy, thats just the saddest lie.


Sitter just nu och lyssnar på massa nostalgi musik som man lyssna på typ 08
Tänk om man ändå kunde spola tillbaka tiden ibland, vad underbart det skulle vara.
Fast ändå inte, jag är glad att den tiden är över.

Klockan börjar blir ganska mycket och jag känner att jag börjar bli små trött.
Skönt att skolan inte börjar fören 10 imorn, trots det måste jag ändå upp halv 8.
Så jag kan hinna med 9.08 bussen härifrån, kul att vänta en halv timma i skolan innan första lektionen börjar.
Hoppas sim kommer samma tid som mig, vore perfa.

Känner mig trött på saker och ting och jag vill bara få ur mig allt.
Skrika ut det, så hela världen hör.
Har en småkonstig känsla inom mig och jag vet inte riktigt varför.
Inget speciellt har hänt, jag tänker mest bara tillbaka.

På sätt och vis är det skönt, fast ändå inte.
Skönt och tänka igenom saker, försöka lösa dem.
Ärligt talat skulle jag mest av allt vilja lämna allting och bara fly från verkligheten.
Men det vore fegt, att inte kunna ta sig itu med sanningen som ändå skulle hinna ifatt mig.

Så därför ska jag det, men först måste jag göra en sak och det är att sova.
Även fast det kommer vara helt omöjligt ska jag ge det en chans, I have to.
Med tanke på att det är skola imorn, fml. Aja Godnatt!

So scream my name higher please, I know you're a liar.

Kommentarer
Postat av: Simone Reuterhäll

Hihi! Funderar på att skaffa håret så som du har det, lite scene aktigt? C':

2011-11-28 @ 13:00:54
URL: http://prins.blogg.se/
Postat av: Simone Reuterhäll

taha x3

2011-11-28 @ 19:24:52
URL: http://prins.blogg.se/
Postat av: Mina

finaste du <3 hoppas du mår bra <3

2011-12-02 @ 10:55:59
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback