Wednesday.

Okej, tänkte ta & göra ett inlägg lite snabbt, har inte speciellt mycket alls att skriva.
Det var en asskön dag idag, var med Hannah ett tag, så träffa vi på Virre så vi var med henne med ett tag, rätt skoj, fastän vi inte gjorde mycket alls. Rätt mysigt det med, och ett stort plus var ju att värdet var underbart!
Åh älskar sommaren något otroligt mycket, önskar att det alltid kunde vara sommar, typ.
Jag kom & tänka på att jag inte visste riktigt vad jag skulle skriva om, så tänkte att en såndär lista kanske vore något;

♥ Dag 1 - Om mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Mina passioner.
♥ Dag 5 – Min bästa vän
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 11 – Min favoritresa.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Mina favoritskor.
♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 15 – Min dag
♥ Dag 16 – Mina rädslor.
♥ Dag 17 – Min favoritplats.
♥ Dag 18 – Min önskelista.
♥ Dag 19 – Mina drömmar.
♥ Dag 20 - vad är kärlek.


tänkte att det vore en perfekt start i nya bloggen, haha ska väl ta & göra första dagen idag, kanske eller så börjar jag med det imorn. Får väl se hur jag gör. Nu måste jag fortsätta att plugga & hitta bra musik, caaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback