Thursday.

Nu var man tillbaka här igen då, det var något krångel med blogg.se härom dan så gick inte och blogga & igår hade jag helt enkelt inte tid.
Egentligen har det inte hänt speciellt mycket ville typ bara göra ett litet inlägg hursom helst bara för att liksom.
Det har varit en rätt seg vecka, Matteprovet gick sådär, vad jag känner nu iaf men imorn får jag resultatet.
Jag hoppas ändå att jag håller mig kvar på "VG"- nivån & att jag inte sjunker till bara ett "G" eller något, skulle bli lite småsur då kanske.
Men aja,  känns så jäkla skönt iaf att jag blev klar med både No:n och So:n idag, fatta vad skönt?
Inget plugg kvar typ, om man bortser från spanskan tills imorn, som jag inte orkar med just nu.
Har faktiskt inte mycket mer att säga nu så, ska dra ut och träffa Hannah en stund så vi hittar på något skoj, hehe.
CAAAAAAAIO!

Trackback