Sunday.

Jaha, då var det slut på helgen igen. Blir väl att spendera kvällen på att göra klart so:n & typ plugga på matteprovet, om jag orkar vilket jag antagligen inte kommer göra & sparar säker skiten till sista dagen som vanligt och får exakt ett G eller mindre, uhh suck. nejmen ska väl ta och typ byta om & fixa mitt hår, kanske käka något och sen pallra mig till simme, tänker faktiskt inte sitta inne idag när det är asskönt väder ute så läxor & prov får faktiskt vänta tills jag inte har bättre saker för mig som jag faktiskt har just nu. Skolan kan helt ärligt ta sig, tycker inte man borde få ha läxor och sånt. Vad lär man sig på det liksom? antingen skiter man i och göra dom, eller så gör man bara dom snabbt och precis när man lämnar in dom har man ingen aning om vad det handlade om det man nyss gjort alltså.
Så fattar inte riktigt grejen med läxor egentligen, det tar bara massa tid & energi på ens fritid. suck it.
har faktiskt inge mer vettigt att skriva, så nu ska jag ta o byta om, käka & fixa mig så jag kan sticka vidare till Simme, ni får hare så bra, caio.
Känner mig som bilden här nedan;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback