Friday.

Har egentligen inte så jättemycket att säga faktiskt om jag ska vara helt ärlig, det var ungefär en helt vanlig fredag.
Det enda som var skillnad var väl ungefär att det var marknad idag, inget speciellt med det. Samma skräp som alltid & ändå går man runt där i flera timmar och glor på skit. Fast såklart man går ju där med sina vänner också, mest för att ha trevligt & umgås. Köpte inte mer än Godis, Glass & Pommes. (nej åt inte allt samtidigt för er små idioter som nu trodde det, haha) Just det träffa även Lina på marknaden, förlåt seriöst för den lilla stunden vi sågs att jag typ "dissa" dig som du säger, men allt var så knasigt just då jag bara o r k a i n t e m e d n å g o t. Rätt seg dag annars, vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Kanske ska ta och fixa mig igen & dra ut eller något, rätt skönt väder.
Jag börjar äcklas av folk, att vissa kan vara såna jävla "fejks" haha väldigt skrattretande seri.
okej nej jag har ingenting mer att säga än dethär, ska gå o göra något vettigare än att sitta bakom en skärm, caio.

V A R F Ö R S K A D E T A L L T I D V A R A N Å G O T S O M G Å R F E L
N Ä R A L L T I N G V A R S Å J Ä V L A P E R F E K T ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback