Friday.

Så var den här veckan slut också och det blev helg nu igen, underbart.
Mår dock inte något speciellt vidare, har förfärligt ont i halsen, känns som den kommer ta kål på mig, damn.
Har ätit så mycket halstabletter så jag velat spy nästan, så jävla äckligt efter 10-15st.

Dagen var rätt seg, förjävligt tråkig, fanns ingen mening alls idag, det var inte ens värt att gå upp imorse o pallra sig iväg till skolan, så jävla tråkigt. På tal om skola så har jag massor att göra under helgen pga den skiten, perfekt blir aldrig av med skolan känns det som och ändå äre väl typ bara 4 veckor kvar, eller någonting sånt tror jag? det kommer vara så skönt med sommarlov, ska börja planera redan nu vad jag ska hitta på för bus då, hehehehhee..

Träffa även Hannah en stund idag, det var kul. Dock kände jag mig själv rätt tråkig & du får förlåta mig om du tyckte jag var förbannat tråkig, men kände mig rätt död haha. Senare efter det stack jag in till Stan i örebro en stund. var inte där så länge dock, typ en halvtimma eller något hängde mest med dit för att pappsen skulle köpa något där.
Nu orkar jag faktiskt inte sitta här längre, ska nog kolla klart på Total blackout & kanske sticka ut eller något, palla sitta här och häcka näre är fredag liksom. vi hörs väl kanske imorn, ska nog ta tag i den dära listan o göra klart den iaf, tar och laddar upp en bild på mig själv med hehe men ska sticka nu, tjarååå.



hello everybody, look at me,
tell me what you see
have you seen anything like this before?
so please look at me everybody
tell me what I'm doing wrong cause i don't know..


Kommentarer
Postat av: Kristin

Världens bästa syster, jag älskar dig!!! <3

2011-05-21 @ 19:24:24
URL: http://Finest.se/kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback