♥ Dag 1 - Om mig själv.

Kände att jag ville börja med det idag istället, haha.
Hm, om mig själv.. intressant.. nejmen okej, Jag heter Josefin är 14år gammal född den 13:e mars 1997.
Jag har 1 syster vars namn är Kristin, sen har jag 2 halv bröder som heter Daniel & Andreas.
Jag har även 2 hundar & 1 katt, eller iofs så har jag ju ingen katt längre, eller ja hon bor ju inte kvar, men kommer alltid vara min lilla bebis. ♥ Den ena hunden är en blandras som heter Lukas & den andra som är min hund är en schäfer som heter Jenna. Världens sötaste men jobbigaste hund, helt seriöst ibland står jag inte ut med hundfan, men älskar ju henne ändå. Eftersom mina föräldrar är skilda så bor jag på två ställen fast båda är i Hallsberg, tråkigt nog, förr bodde pappa i linköpning, förjävla synd att han flytta därifrån men ah saker är ju som det är.
På fritiden tar skolan en jäkla mycket tid, går på Transtensskolan i klass 7b(-äst)
men efter det brukar jag hänga på "stan"/centrum/icahuset eller vad man nu vill kalla det med kompisar.
det är typ höjdpunkten i Hallsberg eller något. Sen spenderar jag väl ändå rätt mycket tid till datan där dom flesta av ens underbara kompisar finns & musiken. ♥ Vill även lära mig att spela gitarr & börja på hiphop dans, till sommaren ska jag börja på dans skola som håller på i 5 veckor ungefär. Fast det dära med gitarren går väl lite sådär, spelar inte värst mycket, hinner liksom aldrig känns det som. Men ska nog börja snart igen, när jag har mer tid.
Det var väl typ det mesta om mig & skulle det vara något så äre ju bara att fråga. tack&hej för mig. [:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback