Thursday.

Hallå där alla bloggläsare och skit.
Det var ett jäkla långt tag sen jag gjorde ett blogginlägg ser jag nu, men det har varit så att jag inte kunnat gå in på Blogg.se genom min dator, så har inte kunnat logga in.
Fattar inte riktigt varför det har cpat, vet inte om det gör det fortfarande för sitter just nu hemma hos Hannah den idioten som gjort ett eget "Gästblogg"-inlägg. Haha så söt hon är, men iaf det har inte hänt så mycket nu den sista tiden förutom att jag varit på YEAH! festivalen med pati både en liten stund på lördagen & hela söndagen typ.
Det var askul, ser framemot och se några av dom banden på åsbrorocken också som är nästa lördag!
Längtar något otroligt mycket till åsbrorocken, måste ba hitta någon jag vet säkert att jag kan gå dit med.
Vi hade gjort en film till NO:n och det gick superbra, hoppas verkligen på ett MVG.
Vi hade iaf uppnått dom högre målen sa våran nolärare, känner mig jävligt stolt har haft rätt dåliga betyg i No;n så det skulle inte sitta fel med ett VG+ eller MVG när man bara fått max ett G+.
Nu har man även långhelg också, det känns otroligt skönt, inte alls många dagar kvar med skolan o göra, lediga ända till måndagen och sen prao i tre dagar, hur underbart är inte det liksom?
Sen ser jag även rätt mycket framemot klasskvällen, ska bli rätt mysigt o ha en klasskväll när vi snart slutar iaf.
Måste även köpa en skolavslutningsklänning och skor, seriöst har inte en aning om vad jag ska ha på mig.
Så det skulle vara rätt awesome om ni typ kunde ge förslag och sånt om ni vet några bra tips på klänningar osv, eller ja bara kläder rent utsagt.
Nu ska jag faktiskt ta och fixa min lugg lite som jag klippte i tisdags och blev rätt missnöjd med, seriöst luggen blev för kort annars blev resten av håret bra, så ska äta asmycket russin till skolavslutningen.
Men nu ska jag sticka och göra annat med Hannah, vi hörs väl någongång caaaio! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback