Saturday.

Så vare lördag också & långhelgen börjar ta slut. Det är verkligen grymt skönt väder ute, har verkligen längtat efter sånt här väder. Så man har liksom ingen större lust att sitta inne vilket jag gör just nu, men ska strax ut och träffa Simme idag igen.
Var faktiskt med henne hela dagen igår, vi hade verkligen superkul!
Allting var så perfekt, just igår man ville liksom aldrig att dagen skulle ta slut, aldrig någonsin.
Det är så synd när det gör det iaf, jag menar dagen måste ju ta slut någongång.
Kommer inte kunna uppdatera bloggen något speciellt mycket framöver eftersom sidan fortfarande inte funkar på min cp dator & att jag måste låna mammas om jag vill uppdatera bloggen, vilket jag gör just nu också.
Men hatar den här datan också för jag delar in mina inlägg i stycken men tydligen inte på den här datan så allt ser ut som en enda röra, blir så sur. Får fixa det om jag är hos någon annan och kan låna datan där liksom.
Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, ska gå och byta om och sen dra ut, caaio!
Bild från harge förra året eller något, minns inte när jag tagit den bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback