Sunday.

Jaha då sitter man i åsbro då & dricker ett glas vatten i sin ensamhet just nu.
Har precis gjort mig iordning för sängen så ska väl gå och lägga mig nu, det är rätt sent osv och jag vill ju vända tillbaka på dygnet så det går rätt, haha good luck.
Imorn kanske man ska träffa simme också, skulle vara sjukt skoj, saknar faktiskt henne rätt mycket.
Längesen vi träffades, Saknar även pati, har inte träffat henne sen YEAH! och det var typ en månad sen, känns ju skit kasst, suck.

Idag har man typ inte gjort ett skit, vakna rätt sent idag, så har för det mesta bara suttit vid en dator, jippie vilket kul liv jag har, eller? nej. inte direkt asså.
Sen har man fettat i sig en hel pizza också, åsbro har förbannat goda pizzor seriöst, mums.
har varit sugen på pizza i flera veckor, hihi.
Det känns för övrigt att det kommer ta en jävla massa tid att få ihop ett inlägg just nu och jag känner mig trötter.
Nej men allvarligt, jag har faktiskt inte mycket mer att skriva och kom precis på att det inte är lördag längre så jag får ändra min rubrik fårn Saturday till Sunday. Yeah, nu gör jag det sen går jag och lägger mig. tänker langa den dära fina godnatt bilden jag hade i ett annat inlägg i det här med för att jag inte har några bilder på denna dator eftersom den inte är min men det är väl ändå okej, eftersom den bilden är rätt söt, hihi så
 med er!


Kommentarer
Postat av: kristin

jag älskar dig syster, har vi fått internet i åsbro? :D:D :D <3

2011-06-26 @ 03:15:28
URL: http://finest.se/kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback