Friday.

Det har blivit fredag exakt just nu typ. Helt galet ju egentligen, att tiden går så otroligt fort ovanligt fort.
Jag har faktiskt inte jätte mycket att skriva egentligen, men ja. Jag känner att jag vill skriva av mig lite ändå, det känns så skönt att göra det.
Jag kan ju inte göra det när jag vill längre eftersom jag absolut inte kommer in på Blogg.se på min dator hemma hos pappa, fattar faktiskt inte vad felet är, seriöst det har inte funkat enda sen mitt förrförra inlägg typ!
där jag skrev om min syster menar jag och det var ju för typ en vecka sen vafan, börjar bli jävligt irriterad.
Så just nu sitter man vid mammas dator, det känns rätt längesen jag var här.

Har varit hemma hos pappa mycket mer den senaste tiden, det har varit både skönt och tråkigt.
Hade en askul dag i förrigår med Adam, Danne & Adam förresten kom på att jag inte skrev det förut.
Det var verkligen galet kul att umgås med dom ett tag menar jag! Rätt längesen nu sen sist.
Senare den dagen träffa jag Hannah en snabbis, sen spendera jag en rätt lång tid med henne igår också.
Verkligen superkul, skönt o komma ut. vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av den här "långhelgen"
Har ingen större lust att bara sitta hemma och glo. Ska väl kolla med kompisar om man kan träffas och sånt.

Kom även på att jag måste leta efter mina våtservetter har inte en aning om vart dom har tagit vägen har varit borta ett bra tag nu, dom brukar vara skit bra att ta bort smink med liksom, så ja. jag måste ta och leta efter dom efter det här super tråkiga inlägg. Har ju inte så jättemycket att skriva eftersom jag skrev lite mer saker i förra inlägget. Sen borde jag faktiskt ta och spara mina pengar så jag kan tanka på busskortet någongång, suck. Gör mig jämt av med alla pengar så fort jag får dom typ, riktigt dåligt. Jag ska faktiskt börja spara minst  100kr i månaden nu har jag bestämt, så jag kan köpa en egen bärbar dator eller liknaden bra saker som jag vill ha som är lite dyrare än andra vanliga saker. Borde även försöka skaffa en ny plattång jag tror jag snart bränt sönder den jag har efter mitt värmeskydd som snart är slut med. Åh damn it, så mycket jag verkligen behöver köpa borde göra en inköplista snart, haha!

Hitta förut mitt gamla minneskort till kameran också, kolla igenom mina bilder & hitta asgamla bilder från 09, kom och tänka på att jag hade en förjävla snygg hårfärg då, den var typ röd/kopparfärgad på över håret & mörkbrunt under. Funderar starkt på att färga så igen, skulle vara galet snyggt. Sen hitta jag också en gammal video på maja också, jag har aldrig riktigt insett fören nu eller ja då när jag kolla på den hur mycket jag verkligen saknar henne. Det är verkligen helt sjukt vad jag saknar den katten seriöst.
Kom även och tänka på att jag vet inte riktigt om jag tyckte det var bättre & var gladare då, år 2009 eller om jag är det nu, men jag antar att det är både bra och dåliga tider alla år, men ja. Som sagt efter regn kommer solsken, när det känns som värst äre väl bara att kämpa på och vänta på bättre tider, eller någonting.
Aja nu ska jag väl kanske göra någonting annat eller gå och lägga mig börjar bli rätt trött, uhh.
God natt allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag älskar dig syster, du är bäst kolla hemma hos pappa på när du öppnar internet sen trycker du på verktyg högst upp kan vara det som går offline till nätverket, testa det så kanske blogg.se funkar sen :) LOve u <3

2011-06-03 @ 07:20:05
URL: http://Finest.se/kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback