Friday... again?

Så var det fredag igen, alltså shit vad tiden går fort! Typ redan andra veckan på sommarlovet? damn it.
Sommarlovet känns väldigt segt och tråkigt om jag får säga det själv, det gör det verkligen!
Skit tråkigt, har ingen sommarlovskänsla alls. Jag vet inte riktigt har bara en känsla av att det här sommarlovet kommer suga om det fortsätter såhär och det är ju inte okej?! Nej usch fy!
Okej jag ska sluta vara så negativ, det är ju självklart att det är kul med sommarlov också, eller? ja.

För övrigt så äre Midsommar idag, för alla som redan visste det & dom som.. inte visste det.
Den här midsommar tillbringa jag tillsammans med Hannah, David & Kevin, rätt trevliga typer dom dära faktiskt.
Jag hade faktiskt skoj idag, nästan första gången på det här sommarlovet tjoho!
Nej men  usch vad tråkig jag känner mig, så negativ och dyster. Men jag har faktiskt en anledning och vara det, eftersom jag är något oerhört besviken på mig själv. Men det är mitt egna problem, så.. ja jag har bara mig själv att skylla på.

Men det var väl typ allt för idag tror jag, ville ändå göra ett litet vanligt inlägg, typ eller så.
Kändes som det behövdes. ehe, Ni får ha det så gött alla ni som läst det här, caaaio!


Dagens låt; Cervello – Someday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback