♥ Dag 12 – Något jag saknar.

Något jag saknar, det måste nog verkligen vara min förra hun sussie & min morfar.
Känns verkligen asförjävligt att veta att man aldrig mer kommer träffa dom i hela ens jävla liv.
Det har gått så jäkla lång tid utan dom, 6år sedan sussie försvann & 5år sedan morfar gick bort.
Önskar verkligen man kunde spola tillbaka tiden ibland, det skulle vara så jäkla underbart om man kunnat göra det.

Sen saknar jag även min katt Maja, som jag aldrig mer kommer få tillbaka eftersom vi lämna bort henne, åhh.
Det var seriöst bland dom värsta dagarna jag varit med om i hela mitt liv, just den dagen vi lämna bort maja var allt som skit, kommer seriöst aldrig glömma den dagen, så jävla förstörd den var. & jag som var så dum som trodde allting skulle bli så jävla perfekt, sen blev det bara värre när man kom hem. Nej alltså jag vill faktiskt inte ens tänka tillbaka på den dagen. Jag får ju vara glad över att hon förfarande lever.

Sen saknar jag en väldigt speciell person något grymt mycket just nu, helt galet mycket faktiskt. Blir nästan chockerad över hur mycket man kan sakna någon som jag saknar just denna, men ah man träffas väl ändå snart igen hoppas jag. Saknar även rätt många vänner också, tappar kontakten aslätt med alla känns det som. Förstår inte varför? Helt jävla taskigt läge, men man får väl leva med det, antar jag. Känns ju inte som man känner alla lika bra heller, helt sjukt vad man kan förändras på så kort tid! asknasigt. Men som sagt sånt är livet och det är väl bara att ta sig vidare inte ska man alltid stå på samma ställe inte. Nej men det var väl typ allt jag saknar, just nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback