you have no reason to be mad at me, you broke my heart.




Julafton för ca 3,5 timma sen, fint.
Kändes inte ens som julafton idag/igår, kändes mer tråkigt o sånt, höh.
Fick finfina grejer med;
Skissblock, Skisspennor och färgpennor.
Gitarrhängare.

Bankkonto.
Avril The rose parfym, body lotion & shower gel.
1400:-
Ga.ma Plattång.

Känns som att jag fått något men bara att jag inte minns, haha, w/e.

Är inte ett dugg trött, känner mig som en idiot av något slag, fan.
Varför ska det vara såhär? Varför ska det ens kännas såhär?
Jag som var på sådant toppen humör dessa två dagar, men nu.. Känns det skit.
Vet inte vad jag ska ta mig till, vet inte vad jag ska göra alls, åt helvete med saker o ting bara..
Nu ska jag nog försöka sova lite iaf, så man slipper tänka på det jobbiga med, jao.

Suddig och förstörd, försvinner jag in i mörkret utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback