DROP DEAD!


Har inte bloggat på sjukt länge, har inte orkat riktigt.
Finns inte mycket att blogga om o sånt längre känns det som.
Haft en underbar vecka helt enkelt, orkar inte berätta för mycket ba, hihi.

Men iaf nu har jag fixat till mig en önskelista från dropdead
som jag tänkte slänga in och här är den!

Så jäkla snygga tröjor, onomnomnom give to me alright?

Ska fortsätta hålla på med min tumblr & sen käka något göttans för att fortsätta leta saker jag vill ha osv!
Rensa datorn och röja upp i rummet är ett måste också, suck!
Ska fortsätta leta bra musik med, skriv gärna ner musiktips ifall ni vill ok? pushaj!

Kommentarer
Postat av: Jessy

den i mitten är ju så jävla snygg! ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback