Monday.


Chillar galet just med asnice musik medans hannah ligger i min säng o läser något crap i sin mobil.
Ska henne sovandes brevid mig tonight, hoppas verkligen som fan att hon inte snarkar i mitt öra som hon brukar!
Och hoppas verkligen att vi hinner o gå upp i tid, så vi inte missar fucking bussen imorn, höh.

Träffade Veronica i morse när jag skulle till bussen, fett mys vi hade, mycket snack och skit kul!
Med tanke på att vi inte träffat varandra på aslänge var det riktigt skoj!
Kom även överens om att vi skulle samåka buss varje måndag, galet nice!
Så kul att ha någon o sitta med på bussen, kan vara skönt o sitta själv med, men mycket roligare med sällskap.


Förövrigt har jag inte gjort så mycket, mer än att jag och hannah ätit som heztar idag typ, yeps, we are fatso.
Sen har vi även fixat oss fransk manikyr som blev rätt fail, men vi blev nöjda ändå!
Känner sådan lust att gå ut och gå en sväng, men vettefan om det är någon idé just nu med tanke på att klockan börjar bli mycket och att vi ska upp vid 5 halv 6 någonting däremellan.

Har inte mycket mer att skriva, ska fortsätta lyssna på chill musik kolla ifall man ska ta en liten promenix med hannipanni eller om man ska göra sig redo för sängen o försöka sova ändå, åtminstone ge det en chans.
Fast orkar inte sova, det är så överskattat, men det kommer jag säkerligen inte tycka imorn när jag dör under halva skoldagen, alright.

Bara för att jag inte har några bra bilder osv, så kommer en cp egobild, love me ok? ♥♥♥

Be all that you can be, a falling leaf from life's eternal tree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback