Hold me much closer dear, It's gettin' colder here.




Uttråkad. Fundersam & ledsen.
Exakt det jag är just nu. Lyssnar på låtar som jag inte hört på länge, skönt.
Tänker alldeles för mycket. Kan liksom inte undvika det, det bara går inte.
Dö, äckliga tankar dö. Just sayin'.

Idag har min dag varit ganska bra faktiskt.
Fick hem min plattång på posten som min kära syster beställt till mig, tack som fan!
Verkligen, älskar den något grymt utav det lilla jag testat den. Ga.ma is tha shaaet, alrajt?
Fick även ett par chinos utav henne, ganska awesome, funderar på och färga dom lila i tvättmaskien, mycket snyggare än bara tråkiga beiga!

Var på marieberg med min syster och mamma idag med, köpte de sista julklapparna till pappa.
Imorn/senare idag ska jag o min syrra in till örebro och köpa alla julklappar som fattas, så det blir klart.
Eftersom imorn är det julafton och jag har ingen julkänsla alls, bryr mig inte.
Ärligt talat, fattar inte grejen längre, känns bara kasst och surt på något sätt haha.

Och sen vare ett stort tack till mor min som öppnat ett swedbank konto till mig!
Så snart ska jag hämta ut det med och legitimation, näääjs!
Ville kolla på The notebook också som jag ladda ner, men hann inte idag och nu orkar jag inte, ska käka en färdigrätt som ligger i micron just nu och sedan försöka sova, ska ju upp vid 10 tiden eller något för att hinna med bussen till hallsberg o vidare till örebro, wieo!

Hoppas dagen känns ännu bättre efter att sovit, och att jag tänker på lite andra saker.
Tänker ha ganska kul på det här lovet har jag bestämt iaf, så nu jävlar får jag sluta upp med allt deppande.
Ärligt talat, som att den personen ens deppar över mig någongång, damn.
Eller vad vet jag egentligen..
Men nu ska jag käka och njuta utav maten, skriver nog mer imorn kanske hihiu, natten o sånt.

Bjuder på en suddig och halvfin bild på mig, hihi älska mig.

Lay your hands in mine, heal me one last time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback